He vist en molts blogs aquest titular, algú s’ho creu?
Si, el dia 24 al matí va deixar d’estar disponible la interfície que permet accedir al correu de gmail des de web durant 3 hores. Els correus es seguien rebent perfectament i els serveis de POP3 i IMAP funcionaven a la perfecció, tot i així la majoria d’usuaris de gmail fan servir la interfície web i es van veure perduts.
A empreses: feu servir IMAP (estic segur que moltes ja ho fan) i no depengueu només d’un servei gratuït.
A tots els demés: us ve de 3 hores? val, a molts segurament sí. Un consell, tingueu sempre un client de correu configurat per si de cas, encara que no el feu servir, us pot salvar de molts maldecaps en moments puntuals.
Una altra cosa… he vist en molts comentaris i algun fòrum: “podrien haver informat o dit alguna cosa”
Als blogs oficials de Google i Gmail ho van avisar des del primer moment i a la pàgina d’ajuda de gmail igual.
Jo penso que Google ha actuat correctament quan s’ha trobat amb la situació, ha reconegut l’errada des del principi i ha demanat disculpes, però la cosa és que aquests errors no s’haurien de produir.
Va, mulleu-vos una mica. Penseu que google ha actuat correctament davant la situació? Penseu que ha estat exagerat el tractament del problema en els diferents blogs? Creieu que google últimament la caga massa?
Deixa un comentari