El teu blog de Linux en català

Ja no tenim publicitat de google adsense

Google ha decidit que som un perill per als seus anunciants de adwords, així que m’han inhabilitat de adsense per sempre. Diuen que jo he fet clics no permesos, quan m’he llegit perfectament tota la normativa i no l’he incomplert.

Això va passar just quan vaig acabar de configurar el meu compte bancari per a rebre pagaments, és curiós que just inhabilitin quan els hi toca pagar i no donen cap mena d’explicació, simplement diuen que sóc un perill i no em diuen ni que he fet malament ni em donen cap mena de possibilitat de demostrar que jo no he incomplert res, només deixen omplir un formulari per explicar-te, però curiosament al formulari també fan preguntes per saber més o menys lo important que és el lloc i el van contestar poc després, dient-me que seguien pensant que era un perill…

Deixo els dos simpàtics correus electrònics que he rebut:

Primer correu

Estimado/a ***** ***** *****:

En una reciente revisión de nuestros datos, hemos detectado que su cuenta de AdSense ha supuesto un riesgo importante para nuestros anunciantes de AdWords. Puesto que el mantenimiento de su cuenta en nuestra red de editores podría perjudicar económicamente a los anunciantes en el futuro, hemos decidido inhabilitarla.

Consideramos que esta medida es necesaria para proteger los intereses de los anunciantes y los de los demás editores de AdSense. Somos conscientes de que esta situación puede causarle molestias, por lo que agradecemos de antemano su comprensión y cooperación.

Si tiene alguna pregunta sobre su cuenta o las acciones que hemos realizado, no conteste a este mensaje. Encontrará más información en la página https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153&hl=es.

Atentamente.

El equipo AdSense de Google

 


Segon correu, després d’enviar el formulari

Estimado editor:

Le agradecemos que nos haya facilitado información adicional. Sin embargo, tras revisar detenidamente los datos de su cuenta y tomar en consideración sus comentarios, seguimos creyendo que su cuenta supone un peligro importante para nuestros anunciantes. Por este motivo, no podemos readmitirla. Gracias por su comprensión.
Le recordamos que si tiene alguna pregunta adicional sobre su cuenta o las acciones que hemos realizado, no debe contestar a este mensaje. Encontrará más información en la página siguiente: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

Atentamente,

El equipo AdSense de Google

 

Si si, jo sóc molt comprensiu, però sóc un perill.

 

Naturalment seguiré alavant als productes de google, però adsense no el recomanaré mai.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.